جشنواره شهید «ابوتراب عاشوری» در آذربایجان غربی برگزار می شود

حجت الاسلام عسگر امامی از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی «شهید ابوتراب عاشوری» ویژه روحانیان بسیجی در آذربایجان غربی خبر داد.

حجت الاسلام عسگر امامی، مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی، در گفت وگو با ایکنا از آذربایجان غربی گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی«شهید ابوتراب عاشوری» با شرکت روحانیان بسیجی در مرکز استان آذربایجان عربی برگزار می شود.

این مسئول با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی برای بروز و ظهور استعدادهای مختلف در عرصه های گوناگون به ویژه ورزشی را فراهم کرد، گفت: این قبیل رویدادها فرصتی برای تبیین دستاوردهای کشورمان در حوزه های متعدد و امیدآفرینی در جامعه است.

وی یادبود شهدای دفاع مقدس به ویژه طلبه شهید «رجبعلی علمی نیک» را یکی از بهانه های برگزاری این جشنواره عنوان کرد و برای حضور پرشور روحانیون و طلاب سراسر استان در این رویداد فرهنگی و ورزشی ابراز امیدواری کرد.

این مسئول با بیان اینکه علاقه مندان برای ثبت نام در این رویداد می توانند به پایگاه مقاومت بسیج حوزه علمیه شهرستان خود مراجعه کنند، اضافه کرد: تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، دوومیدانی، والیبال، شنا، فوتسال، تکواندو و تیراندازی رشته هایی است که شرکت کننده ها در آن رقابت خواهند کرد.

حجت الاسلام امامی با بیان اینکه هرشخص می تواند فقط در یک رشه فردی و یک رشته گروهی شرکت کند، اضافه کرد: زمان مسابقات فردی و گروهی اعلام خواهد شد؛ افراد برگزیده در این دوره از مسابقات به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: افرادی که علاقه مند هستند اطلاعات بیشتری درباره این جشنواره، قوانین و ... به دست آورند می توانند با شماره 09144966335 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

نظرات

captcha